Skip to content

Min neglelaksamling

17. april 2010

Alle piger har enten for mange sko, for mange tasker, for mange cardigans, for mange festkjoler eller for mange neglelakke. Min svaghed er nok nærmere bare tøj generelt set, men jeg har dog skabt mig en lille neglelaksamling og den kommer her.

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. 17. april 2010 18:48

    Der er vist et lyserødt/koralfarvede tema ;)

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

  2. fashionest permalink*
    17. april 2010 19:23

    Ja lidt, men har de fleste piger ikke en tendens til det eller er det kun mig? :-)

  3. 18. april 2010 07:49

    Det er helt sikkert ikke kun dig der køber mange lakker indenfor den samme farveskala! Det skal du ikke bekymre dig om – det er meget normalt!! ;)

    • fashionest permalink*
      18. april 2010 12:47

      Hehe:-) Dejligt at vide Miss Scarlett

Skriv et svar

