Skip to content

Badedragt som andet end badetøj

15. april 2010

Jeg finder så mange super flotte badedragter, men jeg kommer ikke til at købe en, da min farve på kroppen vil se lidt for skør ud efter en sommer på stranden med badedragt:-) Jeg har dog tænkt, at badedragter godt kan bruges til andet end badetøj. Denne hvide sag kunne da være super flot til et par højtaljede jeans eller nederdel!


Badedragt La Blanca

Jeg har i hvert fald tænkt mig ikke at lade de lækre badedragter gå til spilde og bruge dem på anden vis:-)

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Cæcilie permalink
    15. april 2010 15:25

    Prøv at kigge på http://www.figleaves.com/uk
    Der er rigtig meget fint badetøj (og undertøj) – synes bestemt også priserne er meget rimelig :)

    Vi ses mandag! Knus

    • fashionest permalink*
      15. april 2010 18:44

      Hejsa Cæcilie

      Uhh, den skal jeg da lige ind på. Takker! God arbejdslyst indtil mandag!

      Tina

Skriv et svar

