Skip to content

Det er vel mit første forårsoutfit:-)

14. april 2010

Solen skinnede jo skønt i går, og så måtte årets første lette outfit jo på:-)

 

Jeg har taget mine sorte Cheap Monday i brug, og de er bare lækre!

Vejret i dag er jo lige så fantastisk, så hav en dejlig solskinsdag!

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. Marillo permalink
    14. april 2010 18:34

    Hvor er de smukke øreringe fra? :)

    • fashionest permalink*
      15. april 2010 10:41

      Hejsa Marillo

      Mine øreringe er fra Julie Sandlau. Jeg har været så heldig engang at finde dem på et slags lagersalg til vist 400 i stedet for 1.400 kroner. Så føler man sig som en god shopper:-)

      Tina

  2. 18. april 2010 20:35

    Hvad hedder modellen på dine CM-jeans? De ser fine ud.

    • fashionest permalink*
      22. april 2010 19:32

      Hejsa Linda

      Modellen hedder Tight V stretch blk. De er bare lækre:-)

      Tina

Skriv et svar

