Skip to content

Vi har alle en svaghed for noget…

12. april 2010

… og min svaghed er neglelak. Jeg er helt pjattet med neglelak:-) Det løfter et outft, så det ser lækkert og finpudset ud.

På den anden side kan neglelak dog også gøre helhedsindtrykket værre… og her tænker jeg på afskallet neglelak. Jeg er godt klar over, at det er in i nogle stilarter at have afskallet neglelak, men jeg synes simpelthen, det ser sjusket ud. Dér lød jeg vist som én på 80:-) Men pyt. For mig er neglelak en overkommelig luksus, der giver mig en følelse af at være feminin, flot og forførende lækker, og dét er jo ikke en dårlig følelse:-)  
Jeg har en forkærlighed for bestemte farver, så jeg må en af dagene vise jer min neglelakæske, der afslører mine præferencer:-)
Hav en dejlig dag!

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 12. april 2010 09:09

    Det har du så ret i – det er den lille finish, men på den anden side kan det ødelægge det hele hvis det er afskallet.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

    • fashionest permalink*
      14. april 2010 08:12

      Hejsa Christina

      Hvor er det dejligt, at jeg ikke er den eneste med den strikse holdning til neglelak:-D

      Tina

  2. 12. april 2010 15:13

    Hej! Rigtig fed blog du har dig! Tjek gerne min ud :)

    http://www.snapshots-by-molin.blogspot.com

    – Lena

    • fashionest permalink*
      14. april 2010 08:13

      Hey Lena

      Tak! Hvor er det dejligt at høre. Jeg vil med glæde tjekke din blog ud!

      Tina

Skriv et svar

