Skip to content

Følg Olivia Palermo’s stil hver dag i April

11. april 2010

Jeg opdagede på en anden blog at Vogue i April måned har et samarbejde med Olivia Palermo og du kan på deres hjemmeside finde serien “Today i’m wearing”. Nu er jeg stor fan af Olivia’s stil (ikke nødvendigvis hendes personlighed) og venter spændt hver morgen på inspiration til mit eget outfit. Olivia er altid effortless chic, og det er lige præcis sådan jeg gerne vil klæde mig. Så hvis i ligesom mig er inspireret af Olivias stil, så følg hende hver dag i April her.

Cille

One Comment leave one →
  1. 12. april 2010 22:35

    elsker også hendes stil, hader hendes personlighed. Så kan med glæde fortælle at the City er tilbage d. 27. april på mtv.com – hvis du skal se mere af Olivias stil :)

Skriv et svar

