Skip to content

Dagens outfit = jetlaget

8. april 2010


T-shirt James Perse, Cardigan J.Crew og jeans Inwear.

Dagen er tilbragt med vask, oprydning og afslapning ved mine forældre og til sådan en dag med jetlag førte jeg mig i et afslappet outfit. Mit outfit består af 2 nye ting fra New York, den dejlige James Perse T-shirt med v-hals og en cardigan fra J.Crew. Nogen der kender til J.Crew? Jeg gjorde ikke før New York, men jeg må sige at det absolut er et mærke jeg kan anbefale hvis man rejser til New York. Deres cardigan fåes i enten 100& cashmere eller i det blødeste bløde bomuld, hvilket min er i og priserne er absolut overkommelige. En cashmere cardigan koster mellem $130 -$150 og en bomulds cirka $50. Desuden har mærket søde accessorize, ballerinaer, t-shirt, bikinier og andre fine sager. Butikken findes på 99 Prince street i Soho.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

