Skip to content

I’m back from the big city

7. april 2010

Hej allesammen

Så er jeg hjemvendt fra New York, lidt jetlaget og rig på både oplevelser og shopping. Jeg ville bare sige hej kort, da jeg nok mangler søvn, og så skal jeg nok vende tilbage med billeder fra turen og mine fund.
Lige en lille note til dem, der selv snart skal til New York, hvis i har brug for liste med gode butikker, restauranter og barer, så send mig en mail og så deler jeg gerne ud af mine oplevelser og erfaringer.

I får lige et lille billede fra første dag i Central Park, her med dejlige Katrine.

Cille

9 kommentarer leave one →
  1. 8. april 2010 05:32

    Velkommen tilbage til DK – håber du fik fat i de shoppingønsker du havde.

  2. fashionest permalink*
    8. april 2010 10:20

    Mange tak Mette. Jeg fandt stort set det hele pånær gypsy05 kjolen og en lækker bikini.

  3. stinsoglullu permalink
    8. april 2010 13:03

    Hey Cille
    Du må meget gerne maile listen til mig :)
    Lullubel86@gmail.com
    /Louise

  4. Lara permalink
    9. april 2010 08:53

    Velkommen hjem!!

    Wuuuhuuu, vil så gerne bede om en liste…….larapries@hotmail.com

    Var der ingen lækre bikinier i Victorias Secret?

    xoxo
    Lara

    • fashionest permalink*
      11. april 2010 12:01

      Hej Lara.
      Tak for hilsnen.
      Jeg tror at jeg laver et indlæg med min liste til New York, så kan alle finde den og nyde godt af den. Jeg skal lige have den opdateret og så kommer den. Så stay tuned!
      Der var lidt bikinier i Victorias secret, men langt fra hele udvalget og desuden var der kun XS og L i de fleste og det dur jo ikke:-(

      /Cille

  5. Nina permalink
    11. april 2010 10:18

    Velkommen hjem .. Vil også meget gerne ha´ listen .. Lækre ting du har fået købt :o)

    /Nina

    • fashionest permalink*
      11. april 2010 12:02

      Mange tak Nina, jeg er så glad for mine ting.
      Listen kommer i nærmeste fremtid, som et indlæg, den skal nemlig lige opdateres:-)

  6. NewYorkNewYork permalink
    16. maj 2010 09:39

    Du må meget gerne sende mig din liste med must-see steder (seværdigheder, restauranter, shopping etc.) til mig, da min kæreste og jeg rejser til New York om en uges tid :)

Skriv et svar

