Skip to content

Vores vurdering af i går…

26. marts 2010

… af

Cille og jeg var i H&M i går for at se på sagerne. Der var helt sikkert nogle fine ting.
De blå shorts var søde, men Cille synes ikke de sad perfekt, og det er jo vigtigt, når man viser så meget af sine stænger:-)
Den lyserøe kjole havde jeg forventet var noget andet materiale, og for mig betyder materialet virkelig  meget, så den var ikke helt perfekt.
Den multifarvede kjole var helt fantastisk! Jeg tog den, prøvede den, og måtte sande, at min figur ikke passede til snittet… Nogle gange ville man bare ønske, at tøjet altid sidder lige så godt på kroppen, som man håber og forestiller sig det, når man ser det på bøjlen! Men sådan er det ikke altid. Man kan dog glæde sig over, at det også nogle gange fungerer modsat – tvivlsomt på bøjlen, men en drøm på os:-)

God fredag! 

Tina

No comments yet

Skriv et svar

