Skip to content

New York here I come

26. marts 2010

Det er dagen, dagen hvor jeg rejser til New York.

I den kommende tid vil i ikke se meget til mig grundet min studietur i New York og bloggen er derfor overladt i Tinas hænder og jeg håber at i vil passe godt på hende.

Glæder mig til at dele alle mine fund og oplevelser med jer, når jeg kommer hjem.

Cille

One Comment leave one →
  1. 26. marts 2010 13:24

    Hej Cille.

    Rigtig god tur:-) Glæder mig til at se, hvad du finder af lækre sager i NY.

    Kh. Jeanette.

Skriv et svar

