Skip to content

Så er Cille og Tina på vej til The Garden Collection

25. marts 2010

I dag er det den 25. marts, og H&M’s The Garden Cillection bliver sluppet løs i butikkerne:-) Vi har udset os nogle styles, som vi bare må have fanget!

Cille sukker efter disse shorts:

Tina sukker efter denne kjole:

…og er interesseret i at se, om denne kjole er in eller out:-)… om stoffet er lækkert eller ej…

 

Vi er spændte på at se, om sagerne er lige så skønne in real life:-) I ønskes alle god jagt:-) 

Cille & Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 25. marts 2010 09:12

    Det er altså noget underligt noget med den dato, de fleste styles har været i butikkerne et stykke tid allerede jo?
    Men maxien ER lækker, sådan rigtig flagrende sommerish – I like!

    • fashionest permalink*
      26. marts 2010 15:32

      Hejs Signe Luice

      Jeg svarer først nu, da jeg har været uden for internet, indtil nu…
      Jeg synes også, det er underligt, men det e bare ikke alt, der har været i butikkerne. Jeg kan godt sige dig, at sagerne hurtigt blev revet væk!

      Tina

  2. 25. marts 2010 09:21

    hey piger. er det i hele landet? eller kun i udvalgte butikker?

    • fashionest permalink*
      26. marts 2010 15:35

      Hejsa Mona

      Jeg må også lige sige til dig, at jeg har været uden for internet, hvorfor jeg først svarer nu…
      Vi var i Århus i den store H&M på Strøget, og der er også i dén på hjørnet ved Salling.

      Tina

Skriv et svar

