Skip to content

Where to find a dress…

24. marts 2010

… som jeg skal have på til bryllup, og ikke ligner den vilde barbie-kjole? Den må altså ikke være for fin, da jeg gerne vil kunne bruge den bagefter. Den skal samtidig være feminin, da jeg er helt vild med alles feminint:-)

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Pil permalink
    24. marts 2010 12:29

    Hej Tina.
    Karen Millen er din ven. Min veninde har købt kjoler dér flere gange, når hun skal til bryllup. Det er så smukt. Ellers så kig i Malene Birger. Specielt hendes forårskollektion.

    /Pil

    • fashionest permalink*
      24. marts 2010 19:18

      Hejsa Pil

      Jeg skal da kigge på Karen Millen så. Har allerede haft gang i Malene Birger, men det jeg er vild med er i de nude nuancer, og det skal jeg undgå til bryllup. Tak for hjælpen!

      Tina

Skriv et svar

