Skip to content

Shoppingliste til New York

24. marts 2010

Research skal gøres når man skal besøge en af verdens største modebyer, og det har jeg været i fuldt gang med en måneds tid og har været min ynglings overspringshandling på det sidste.

Blandt andet har Katrine, tidligere blogger her på FashioNest, og jeg sidder på café og gennemgået ønsker, fundet butikker, plottet dem på kort og skrevet lister.

Jeg vil ikke dele hele min liste med jer, det må være min “forretningshemmelighed”, men her er en billedecollage over nogle af de ting, jeg håber på at finde i New York.


James Perse t-shirt, A.Wang gulvlangkjole, Gypsy05 gulvlangkjole, Victoria Secret Bikini, Chanel neglelak, sandaler, clutch og shorts.

Cille

7 kommentarer leave one →
  1. 24. marts 2010 12:47

    Åh hvor ville jeg gerne have min fingre i de Marc Jacobs sandaler – hvis du nu finder dem, vil du så ikke være sød at skrive hvor???

    Pft. og rigtig god tur!

    Betina

    • fashionest permalink*
      24. marts 2010 19:33

      Ja de er så fine.
      Altså skal jeg sige til hvis jeg finder dem i New York, eller herhjemme?

  2. 24. marts 2010 13:27

    Jeg vil da meeeeget gerne se hele din liste :)

    • fashionest permalink*
      24. marts 2010 19:32

      Noget bestemt du tænker på da?
      Min liste er egentlig blot fyldt med adresser på butikker, steder, restauranter og klubber – men hvis der er nogen der skal afsted og gerne vil arve den, så send mig en mail og så sender jeg den.

  3. sanne permalink
    24. marts 2010 19:23

    tip: Køb det nye Eurowoman, der er NY tema med mange gode tips ;)

    Sanne

    • fashionest permalink*
      24. marts 2010 19:31

      Det lå i min postkasse imorges – det er perfekt til læsning på flyet:-)

  4. Camilla permalink
    31. marts 2010 18:49

    Jeg vil meget gerne have din liste;) Eller tip til hvor man kan købe mærkerne simple t-shirt og american vintage i N.Y….jeg skal til N.Y. for første gang til oktober med min veninde, så det ville være alletiders hvis du havde nogle gode tips til shopping (udover dem eurowoman giver;))

Skriv et svar

