Skip to content

Mulberry eller Rika?

22. marts 2010

Min lillesøster overvejer at investere i ‘tasken’, men hvad skal hun vælge den klassiske Mulberry Bayswater eller den moderne Rika?

Cille

7 kommentarer leave one →
  1. Astrid permalink
    22. marts 2010 20:40

    Hel klart mulberrytasken. Den er tidløs og er bare en klassiker :)

    – astrid fra
    http://www.whybadhairday.wordpress.com

  2. 22. marts 2010 21:31

    Jeg har begge tasker, mulberry i oak og Rika i sort.
    Jeg er helt klart mest glad for min Rika, da man ikke ser så mange med den modsat Mulberry som ses påalle blot man går en tur på strøget.

    Synes det er lidt federe når man har noget som er lidt mere unikt :)

  3. 22. marts 2010 21:38

    Jeg har begge tasker.
    En sort Bayswater, og Rikaen i den viste farve..

    Jeg ved godt at mange synes Bays’en er mere klassisk… men jeg tror faktisk at det er Rika’en jeg har brugt mest af de to tasker..

    Men jeg kan godt forstå det er et svært valg ;)

  4. Trine Lykke permalink
    22. marts 2010 22:15

    Mulberry…

  5. 23. marts 2010 10:18

    Hej
    Jeg har selv en sort Rika, som jeg har haft i snart 2 år, og jeg har ikke fortrudt den ét sekund. Jeg synes også at Mulberrytasken er fantastisk, men jeg tror jeg ville blive træt af “klappen” over åbningen..

  6. Line permalink
    23. marts 2010 11:09

    Jeg har Mulberry tasken og har haft den i snart fire år og den er simpelthen fantastisk, har aldrig fortrudt at jeg købte den!

  7. fashionest permalink*
    24. marts 2010 12:05

    Tak piger, min søster er glad for jeres input:-)

Skriv et svar

