Skip to content

En stribet sag

21. marts 2010

Striber er ikke til at undgå i modebilledet. Jeg er dog sjældent pæn i striber, så jeg har ikke kunnet være med… før nu:-) Jeg har nemlig fundet en stribet sag, der bare passer til mig.

For at kjolen kommer til sin ret, så kræver den et bælte. Jeg skal nok komme med et outfit-billede, så kjolen får lidt liv.
Hav en dejlig søndag.

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 21. marts 2010 18:35

    Hvor er den fin! Og hvor bliver DU fin:-) Hvor er den fra?

    Kh. Z.

    • fashionest permalink*
      21. marts 2010 19:01

      Hejsa Z

      Kjolen er fra InWear, og jeg glæder mig til at have den på:-) Den skiller sig ud fra dét, jeg ellers har i min garderobe… det er jo altid lidt sjovt:-)

      Tina

Skriv et svar

