Skip to content

Det perfekte pudderfarvede outfit

19. marts 2010


Kilde: Mywardrobe

Hold op hvor er det er lækkert outfit, det er lige præcis sådan jeg gerne vil klæde mig.

Specielt er jeg forelsket i bukserne, de er fra Sonia by Sonia Rykiel og koster 2.000,-. De blev også vist i flere modemagaziner i sidste måned og allerede der var jeg forelsket i dem. Men de er nu lidt for dyre syntes jeg. Nogen der har spottet nogle bukser der ligner disse?

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. 19. marts 2010 20:14

    jeg er også heeelt vild med de bukser! :)

  2. Maria permalink
    19. marts 2010 20:30

    Er i gang med at sy sådan nogle… Mega nemt og har kostet mig 68kr….!

  3. 20. marts 2010 11:02

    I want this clutch! You have wonderful taste.
    Zanita x

  4. fashionest permalink*
    20. marts 2010 13:27

    Camilla: Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste:-) Det er så FAB.
    Maria: Hvor cool, du har vel ikke et billede af dem du kan sende, måske ville jeg være interesseret?
    Zanita: The clutch is with out a doubt also FAB. Thank you for your compliment.

Skriv et svar

