Skip to content

Back to basic

18. marts 2010

New York venter forude, mere præcist i næste uge YAY!

Enhver fashionista der er på vej mod en af verdens største modehovedstader lægger selvfølgelig en shoppeplan. Min plan er under udvikling, men noget har jeg dog besluttet og lokaliseret butikker til, nemlig basis items. Mere præcist vil jeg finde basis items af amerikanske designere, da jeg håber på en lidt mere overkommelig pris end herhjemme, såsom for eksempel disse lækre ting fra A. Wang.


A. Wang gulvlang kjole, T-shirt kjole og shorts, fundet på youheshe.com

Cille

3 kommentarer leave one →
  1. stinsoglullu permalink
    19. marts 2010 20:08

    T by Alexander Wang kan i hvert fald varmt anbefales!!!
    /Louise :)

  2. fashionest permalink*
    20. marts 2010 15:32

    Lyder godt Louise, jeg håber at jeg kan finde det derovre så, men mon ikke det er til at finde i alle de store department stores.

  3. stinsoglullu permalink
    20. marts 2010 17:00

    Jo hele sikkert. Ellers brug google til at finde ud hvor Alexander Wang har butik henne i NY :) Rigtig god tur. Er rigtig misundelig. Heldigvis er det også mig på et tidspunkt:)
    /Louise

Skriv et svar

