Skip to content

Outfit med pangfarver

16. marts 2010

I dag vovede jeg mig i en forårsjakke. Måske var det lige optimistisk nok… Så den kommer tilbage på bøjlestangen:-) Uanset forår eller ej, så er dagens outfit fyldt med farve! Det er da til at komme i godt humør af! Lad foråret komme – og hermed mener jeg varmen:-)

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 16. marts 2010 18:22

    sikke en skøn frakke – er vild med farven :)

    • fashionest permalink*
      16. marts 2010 20:30

      Hejsa Camilla

      Takker! Jeg er godt nok også glad for den. Farven var netop dén, jeg faldt for, da jeg så jakken:-)
      Hav en dejlig aften.

      Tina

  2. Christina E. Caspersen permalink
    17. marts 2010 08:07

    Skøn skøn farve! Nu må foråret gerne komme for good! Det bliver dejligt.

    • fashionest permalink*
      17. marts 2010 09:19

      Hejsa Christina

      Synes også den er skøn, dén farve.
      Kom forår for good, nemlig:-) Det har vi vist ventet lidt for længe på.
      God dag!

      Tina

Skriv et svar

