Skip to content

Så har jeg endelig fundet den røde sag…

12. marts 2010

… og den røde sag er den røde læbestift:-)
Jeg har fået mange gode anbefalinger vedrørende diverse læbestifter, og det er jo vidt forskelligt, hvilke kriterier man har til læbestiften. Specielt MAC er elsket af mange, men jeg får tørre læber af deres læbestift, og dét resulterer i, at læbestiften ikke så godt ud på mig. Måske er den ikke lige så fugtgivende som dén, jeg nu har fundet…
Et andet kriterie er, at produktet skal være være rent og naturligt uden kemiske farvestoffer og konserveringsmidler. Sådan er den røde sag:-)
Læbestiften er fra Jane Iredale…


Jane Iredale kan man få i min absolut yndlingsbutik inden for skønhed, nemlig NaturSkøn
Jeg vender tilbage med et læbebillede:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

