Skip to content

Findes der noget mere smukt?

7. marts 2010

Min dejlige veninde Mettemarie, der er ved at uddanne sig til Guldsmed, har endnu engang overgået sig selv i at lave de smukkeste ting. Denne ring er en del af hendes seneste projekt på hendes seneste skoleforløb, og jeg elsker den. Den minder mig om vifter, japansk origami og bare smukt håndværk.

Men jeg elsker virkelig også bare alt det hun laver! Hun har uden tvivl lært mig, at det betaler sig, at købe smykker der er lavet af ægte materialer – det kan godt være, at det koster mere at få en ring i 14 kt guld, men så er den uden tvivl også bare dét smukkere og holder hele dit liv. Jeg sparer op til flere ting hos min søde veninde.

Cille

6 kommentarer leave one →
  1. 7. marts 2010 09:43

    Gud, hvor er den fin <3 Dem tror jeg sagtens der ville komme salg i, hvis hun prøvede!

  2. 7. marts 2010 17:53

    Den er virkelig smuk! Er helt enig, de ville blive revet væk hvis de kom på hylderne!!!
    Jeg ville helt sikkert også spare sammen til en :)

  3. fashionest permalink
    7. marts 2010 20:58

    Tak piger for de søde kommentarer, jeg skal nok sige det videre til min veninde – jeg tror at hun bliver meget glad for jeres komplimenter.

  4. Julie permalink
    8. marts 2010 19:05

    Ja, hvis hun har lyst til at prøve at lave en til, vil jeg faktisk meget gerne købe! Jeg synes den er fantastisk smuk.

  5. Lærke permalink
    16. marts 2010 07:13

    Hun er så talentfuld Cille, hils og sig hun er sej og vi glæder os til at se mere:)

  6. Camilla Vesterhede permalink
    31. marts 2010 18:43

    Overraskende og æstetisk…smukt håndværk:)
    Tror bestemt at hun kunne sælge dem!

Skriv et svar

