Skip to content

Stine Goya Studio

3. marts 2010

Den lille Stine Goya fanatiker, som jeg nu engang er, blev lykkelig da jeg så for noget tid siden, at Stine Goya lavede deres egen blog – endelig en anderledes blog med et andet perspektiv, og når det så endda er ens yndlingsdesigner er det dobbelt op, yes!

Igår faldt jeg så over dette outfit billede på deres blog – kjolen er mit absolut musthave item i den kollektion, den er FAB.

Nogen der har spottet kjolen i Århus eller på diverse netshops, så jeg kan få fingrene i den?

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. Pernille permalink
    3. marts 2010 14:09

    Hej :)

    Jeg har set den på en engelsk webshop der hedder nina and lola.

    Håber du kan bruge det :)

    • fashionest permalink
      4. marts 2010 07:54

      Mange tak Pernille, jeg skal helt sikkert lige ind at lure på den.

Skriv et svar

