Skip to content

Outfit med nude blaser

25. februar 2010

Jeg har fået fingrene i en nude blaser, og det er Cilles fortjeneste. Jeg har længe gerne ville have sådan én, og nu er den hjemme!

Tina

6 kommentarer leave one →
  1. Christina E. Caspersen permalink
    25. februar 2010 18:39

    Lækker blazer og lækker blog I har! Hvor er blazeren købt?

  2. Julie permalink
    25. februar 2010 18:50

    Hvor er den fra ?:)

  3. Cecilie permalink
    25. februar 2010 19:13

    Den er rigtig flot! Hvor er den fra? :-)

  4. 26. februar 2010 11:33

    Den har et virkeligt fint snit!
    Jeg er også nysgerrig, hvor er den fundet henne? (:

    /Signe

  5. Ditte permalink
    26. februar 2010 20:16

    Virkelig fed blazer..

    //Ditte

  6. fashionest permalink
    27. februar 2010 16:24

    Hejsa piger – Christina, Julie, Cecilie, Signe og Ditte

    Jeg synes og selv den er super skøn, og det er prisen faktisk også! Den er købt i H&M fra TREND for 399 kroner. Jeg har købt min i butikken på Lille Torv i Århus. Den kan også fås i sort…

    Tina

Skriv et svar

