Skip to content

Out with black and in with the new

21. februar 2010

Pyha jeg er godt nok ved, at være træt af sort og mørke efterårsfarver.
Jeg må indrømme, at jeg efter jeg er blevet blogger er faldet lidt i den “sorte” fælde – er det kun mig der har tænkt over, at der er et overvæld af bloggere der kun pryder sig i sorte farver. Hvad sker der lige for det?
For når man nu er blogger må det være fordi, man har en vis sans for mode (hvad enten det er ifølge en selv eller andre), men hvorfor er det så, at vi ikke kan være lidt mere nuancerede og inspirerende, end kun at gå i sort?! Ja jeg ved det godt, sort gør os tyndere og det er altid nemt at smide på og sådan har jeg det også selv:-)

Men nu må det være slut, ud med det sorte og ind med farverne!


Stine Goya Cardigan, Ganni Haremsbukser, Acne Tie Dye Kjole, Acne Stilletter, Rabens Saloner Kjole, 3.1.Phillip Lim Bikini og Monki Kjole.

Cille

One Comment leave one →
  1. Stine permalink
    21. februar 2010 20:43

    Eller rettere ind med FARVEN! :) .. Synes din nuancerede farveskala er meget begrænset ned til en eneste farve med et tvist af et par orange striber :)

Skriv et svar

