Skip to content

Tri-color er andet end bare is:-)

20. februar 2010

Tri-color er nemlig også denne smukke, smukke skole!


Kjole Milly – hos NET-A-PORTER

Nok er kjolens farver ikke choko, vanille og jordbær, men det gør den jo ikke mindre tiltrækkende:-)
Hvor ville jeg nogle gange ønske, at jeg bare turde købe sådan en kjole over nettet! Jeg er bare bange for, at jeg ville købe den i en forkert størrelse. Det er jo svært, når man, alt afhængig af form og mærke, sviger mellem 34 og 40 – det er jo aldrig til at vide! Men hold da op, hvor er den flot! 

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 20. februar 2010 12:24

    Hvis der er en størrelsesguide kan man nogenlunde finde ud af om den passer ved at måle tajle, hofter osv… det plejer at være rimelig præcist – men selvom størrelsen passer, sidder den selvfølgelig ikke nødvendigvis perfekt – men smuk det er den :)

    Vi ses mandag – knus Cæcilie

    • fashionest permalink
      21. februar 2010 19:53

      Hey Cæcilie

      Du har helt ret. Når det er så mange penge, gad man bare godt have prøvet den. Ses mandag

      Tina

  2. 21. februar 2010 18:40

    Den er virkelig cool den kjole :)

    • fashionest permalink
      21. februar 2010 19:53

      Jeg var også helt måbende, da jeg fik øje på den! :-)

      Tina

Skriv et svar

