Skip to content

Nougat må være min yndlingsfarve til foråret…

16. februar 2010

…for mine sidste tre køb har været i farven nougat:-) Mit seneste køb er denne neglelak fra Essie.


Neglelak Essie, Mink Muffs

Jeg er helt pjattet med neglelak, og føler mig nærmest nøgen uden. Mine foretrukne farver ligger primært i et kontinuum fra lyserød over i koral til rød, så brugen af en nougetfarvet neglelak er noget af en jomfrurejse for mig:-) 

Tina

6 kommentarer leave one →
  1. Maria permalink
    16. februar 2010 20:07

    Er det fordi du godt kan lide nougat;D

  2. fashionest permalink
    16. februar 2010 20:25

    Hejsa Maria

    Jeg kan rigtig godt lide nougat! Jeg må faktisk indrømme… da jeg var lille, har det hændt, at min bror og jeg har købt nougat i stedet for fredagslik:-D En anelse kvalmt måske, når jeg tænker tilbage:-)

    Tina

  3. 16. februar 2010 20:59

    hehe hvor sjovt det har jeg også gjort da jeg var lille… meget kvalmt faktisk ;) Men julekonfekt med nougat er stadig min foretrukne når vi når december :)

    • fashionest permalink
      16. februar 2010 22:07

      Hey Cæcilie

      Hvor er det dejigt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har gjort det! :-)

      Tina

  4. 17. februar 2010 10:37

    Det er en super flot neglelak :) Fed blog du har! Vil du tjekke min? http://www.mikkeline-ludvigsen.blogspot.com

  5. fashionest permalink
    17. februar 2010 17:03

    Hejsa Kristina

    Tak for dine søde ord. Du kan tro,jeg gerne vil tjekke din blog ud! Hav en dejlig aften.

    Tina

Skriv et svar

