Skip to content

Alidra Alic Jewellery

15. februar 2010

Til Designers Nest i weekenden faldt jeg over en lille stand med disse ubeskrivelige ringe:

Ringene er fantastisk smukke og ligner ikke noget jeg har set før. Jeg er helt forundret over de store ringe, der ligner en blanding mellem en konkylie og en plante, der vokser på havbunden. Ringene afspejler et forunderligt håndværk og er et kunstværk i sig selv. Hvis du lige som jeg, er helt forelsket i dem, så læs mere her.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 15. februar 2010 19:19

    Jeg har set nogle andre udgaver tidligere, de er simpelthen så fantastisk smukke!!! Så lige på deres side at de åbner webshop engang i foråret :)

  2. fashionest permalink
    16. februar 2010 08:39

    Lækkert med en webshop, men det er nogle ringe man skal spare op til, for de er ikke billige. Men tilgengæld vil må få en ring, som der ikke lige er andre der går med.

Skriv et svar

