Skip to content

Designers Nest med EnLark

13. februar 2010


Pels Vintage fra Paris, Habitjakke eget design, Skjorte Sand, Top Day, Nederdel Zara, Taske Vintage fra London, Sko Vagabond.

I last minute fik jeg billet til Designers Nest, og dermed billet til at se min fantastiske venindes kollektion på showet.

På billedet er min kære veninde Lærke Nikolajsen, der designer under navnet EnLark. Hun er på nuværende tidspunkt igang med sin overbygning på Teko, men til sommer er hun færdig og vil søge nye design udfordringer. Lige nu skal vi fejre det fantastiske show, men jeg lover at bringe billeder fra showet og hendes kollektion imorgen.
God aften:-)

Cille

One Comment leave one →
  1. Victor permalink
    15. februar 2010 00:06

    Lærke er for sej! Jeg ved ingenting om modetøj, men jeg er sikker på at EnLark skulle have vundet prisen ;-) Tak, Cille, for at vise billeder af Lærkes kollektion!

Skriv et svar

