Skip to content

Acne Maxidress

7. februar 2010

Ligesom Tina leder jeg også efter lækre maxidress’s til den kommende sommer. Hvis ikke det var for prisen (4.295,-) kunne jeg godt falde for denne lækre pudderfarvede maxidress fra Acne – den er både perfekt i farven, har et skødesløst luksus look over sig og den diskrete og raffinerede rygdetalje fuldender looket.


Acne Uniform Silk

Cille

5 kommentarer leave one →
  1. 7. februar 2010 20:39

    Den er flot!! Jeg dur bare ikke i en maxidress :(………og gjorde jeg så ville prisen nok også afholde mig fra denne ;)

  2. 7. februar 2010 21:02

    Gud hvor er den smuk! Er ikke til maxi-moden, men denne her ville jeg gerne smyge mig i!!!

  3. 14. februar 2010 14:32

    Jeg tænker også på, hvornår det er meningen af man skal have en maxi-dress på? De er meget flotte, lige som de gulvlange festkjoler fra de sidste par år.

    Hvis det er hverdagstøj, så er de lidt varme, med lange ærmer og det hele – og til fest, det samme. Til gengæld kunne jeg godt se mig selv ligge i en sofa en hel sommer regnvejrsdag iført sådan en maxi-sag :)

    • fashionest permalink
      14. februar 2010 20:15

      Hej Søs.
      Jeg tror at det er meningen at man skal bruge den her i overgangsperioden, for ja, jeg tror også at den kan blive for varm til sommer med de lange ærmer. Men mange af de langærmede maxi kjoler jeg har set, er oftest lavet af noget meget tyndt stof, så det gør måske også at de er lidt mere anvendelige som en hverdagskjole til foråret.
      Jeg tror du ville blive lige så glad for denne, som de gulvlangekjoler du har fra i sommers. For eksempel findes der en fin en fra Acne med striper – måske er det lige dig?:-)

  4. 15. februar 2010 07:10

    Ah, det tynde stof hjælper naturligvis :) Og striber – det er sagen!

Skriv et svar

