Skip to content

Buksedragt til fest

6. februar 2010

 

I går var der dømt tøsefest hos Cille, og det krævede et outfit. Mit var egentlig meget simpelt. Jeg havde en mørkeblå silkebuksedragt på med min nye mørblå halskæde fra Stine Goya for Weekday. Cille var så sød forleden!… Hun var selv nede i Weekday for at købe halskæden til sig selv. Dér så hun, at der kun var 2 tilbage, og tænkte, at jeg også gerne ville have den, og købe så også én til mig. Takker:-)

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 6. februar 2010 17:00

    Den er så fin den halskæde..
    Jeg har den selv.. :)

    • fashionest permalink
      7. februar 2010 14:43

      Jeg er også glad for den. Mørkeblå er en lidt anderledes farve, og det gør den så fin. Dejligt, at vi nåede at få fat i den, inden den blev udsolgt – hvilket den gjorde hurtigt. God søndag!

      Tina

Skriv et svar

