Skip to content

Jeg har ledt længe efter en silkeskjorte…

2. februar 2010

.. og nu har jeg fundet én – eller ikke bare én, men dén… silkeskjorten:-)


Silkeskjorte InWear

Til forår og sommer er tendensen feminin, og det passer mig perfekt, da jeg er helt pjattet med feminint:-) Så er der jo en masse at vælge mellem. Silkeskjorter er med til at give et feminint og dukket look, og denne skjorte gør det godt! Den fra forårskollektionen, så den er i butikkerne nu. Den fås også i sort, hvis man ikke er til den lyse farve.

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. Ann Cathrine permalink
    2. februar 2010 09:34

    Den er rigtig fin. Hvad er prisen på den?

    • fashionest permalink
      2. februar 2010 13:15

      Hejsa Ann Christine

      Prisen for skjoren er 899 kroner. Hav en dejlig snevejrsdag:-)

      Tina

  2. Kirsten permalink
    2. februar 2010 12:07

    Neeeeeej, har du fået fat i den??? Den er bare så fin. Har du købt den eller er den fra uniform-kontoen, som så sikkert ville være absolut nulstillet…? Glæder mig til at hygge på tirsdag. Fortsat god overlækker-silke-bluse dag! ;)

    • fashionest permalink
      2. februar 2010 13:18

      Hej Kirsten

      Jeg har ikke købt den på tøjkontoen, for det rækker den vist ikke til endnu:-) Har selv investeret i den:-) Jeg glæder mig til tirsdag! Håber du er klar på paradise… :-D

      Tina

Skriv et svar

