Skip to content

Nye højtaljede shorts

1. februar 2010

Jeg modtog disse højtaljede hulmønstrede shorts fra Topshop idag og de er bare perfekte!

Jeg har længe søgt de perfekte shorts. Men shorts er altid svære at få til at sidde perfekt. Jeg har prøvet mange forskellige og der findes mange modeller der bare slet ikke dur til min krop. For eksempel omsmøg forneden gør kun mine lår store, lavtaljede gør kun min numse bredere og lommer bagpå gør min numseform helt mærkelig:-( Men disse shorts er perfekt – de er højtaljede, korte ben, ingen lommer bagpå og er i det sødeste stof med hulmønster, der kun gør det endnu bedre. Find de gode shorts her.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. Line permalink
    9. marts 2010 11:19

    Er de højtaljede?

    • fashionest permalink
      9. marts 2010 16:52

      Ja det er de, til lige omkring navlen.

Skriv et svar

