Skip to content

Lækkerier fra svensk netshop

31. januar 2010

T-shirt med Chanel logo 349,-, Haremsbukser 299,-, Flæsekjole/Top 699, Ballerina med stjerner 599,-, Cardigan 599,-, Hue 299,-, Taske inspireret af A. Wang 749,- og ALT i svenske kroner.

Sidder og savler over diverse nyheder på alle de netshops jeg kan finde. Glæder mig til min shoppedate med Tina snart:-) Modekungen.se har virkelig mange lækre ting og til overkommelig priser, men jeg har aldrig handlet der før – nogen der har erfaringer med det?

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. Anne permalink
    2. februar 2010 17:33

    Hej med jer.

    Ja, jeg har købt min parka igennem dem, og de leverer super hurtigt…dog igennem DHL, som jeg synes kan være lidt irriterende – men det er vist en smagssag.

    Portoen var måske lige dyr nok, men prisen på deres lækre ting, kan man jo ikke sige noget grimt om :-)

    Og så er min parka iøvrigt super dejligt!!

    Modekungen kan kun få varme anbefalinger herfra.

    – Mvh Anne

    Ps. Fortsæt det gode arbejde med Fashionest ;-)

  2. fashionest permalink
    2. februar 2010 20:18

    Hej Anne.
    Tak for din kommentar og anbefaling af modekungen. Det er dejligt med lidt erfaringer inden man selv begiver sig i krig med en ny netshop. Hvorfor er DHL trælse?
    Jeg tror lige jeg skal have et kig mere på modekungen og overveje om jeg ikke lige skulle have en ting eller to.

  3. Anne permalink
    3. februar 2010 05:57

    Jeg synes DHL kan være lidt træls, fordi de ikke har noget postkontor, så man kan hende pakken når man får tid. Synes det er genialt at postDK har fået de der døgn-åben-pakke-afhentnings-kasser, så man kan hente pakken evt. hvis jobbet har trukket ud.

    Men, for det meste er DHL jo rimelig fleksible, så man kan lave afhentningsadressen om.

    Go shopping!! :-)

  4. Maria permalink
    24. februar 2010 17:10

    Hejsa

    Jeg har virkelig dårlige erfaringer med modekungen, og vil lige advare dig inden du køber noget. Jeg har ventet i en måned på mine ting nu, og ingenting er kommet. De skrev at en kjole jeg b.la. havde bestilt var “out of stock” – men efter tre uger har jeg stadig ikke fået pengene tilbage for denne. Bare en lille advarsel :-)

    Kærlig hilsen

Skriv et svar

