Skip to content

Dean Penn

29. januar 2010



I sommers købte jeg flere items fra SS09 kollektionen fra Dean Penn og jeg elsker de ting. Men siden i sommers har jeg intet set til mærkets nye kollektioner, og det har undret mig. Men efter jeg så et indslag i Costume med selveste Dean Penn, googlede jeg hendes navn og fandt hendes hjemmeside med AW09 kollektionen – og hvor er jeg vild med den! Dean Penn’s kollektioner er kendetegnet ved en enkel silouet med et skævt eller anderledes snit, lækre materialer og altid kun sorte og hvide farver, tilsat et enkelt farvestrøg et sted.

Alt hvad jeg har set fra Deann Penn’s kollektioner har været FAB! Men jeg kan ikke finde nogen steder hvor det forhandles på nettet eller i Århus – nogen der kan hjælpe mig?

Cille

7 kommentarer leave one →
  1. Nina permalink
    29. januar 2010 12:33

    Heii Cille .. Jeg har købt to toppe fra Dean Penn i Samsøe&Samsøe – godt nok i Odense, men mon ikke også Århus har det, når Odense har ..

    /Nina

  2. 29. januar 2010 14:23

    Ja det er en ret fin kollektion, vil jeg også gerne se nærmere på.. Jeg bliver jo helt i forårs humør! Må prøve i samsøe..

    //Ditte

  3. fashionest permalink
    30. januar 2010 08:15

    Hej Nina.
    Hvor er du heldig at du har fundet nogle. Men jeg tror desværre at hver enkel Samsøe butik har selvstændig indkøber, men jeg vil da lige prøve at kigge. Men de toppe du har købt er det SS09 eller AW09?

    Hej Ditte.
    Ja er det ikke bare en lækker kollektion, dette her er dog AW09 kollektionen, men skal nok vise billeder af den nye sommer kollektion når den kommer.

    /Cille

  4. Nina permalink
    30. januar 2010 08:30

    Heii igen ..
    Ja, det ved jeg – men det kunne være du kunne være heldig i Samsøe&Samsøe, som jeg!
    Det er fra SS09 kollektionen – fatastisk materiale og snit :) Håber du har heldet med dig :)
    /Nina

  5. fashionest permalink
    30. januar 2010 08:40

    Jeg håber at jeg er heldig:-) Problemet er også bare at jeg godt har kunne finde SS09 kollektionen, men ikke dem efter og det er dem jeg mest er på udkig efter. Men tusind tak for din kommentar Nina.
    Jeg tror at jeg kontakter Dean Penn selv:-)

  6. pia permalink
    17. februar 2010 20:24

    hej – dean penn holder lukket pt – så der er ikke nye kollektioner på gaden, men vi kan jo håbe, de åbner igen!!

    • fashionest permalink
      17. februar 2010 20:36

      Åh nej – ved du eventuelt hvorfor?
      Jeg har nemlig godt lagt mærke til at deres hjemmeside har været nede siden sidste sommer, men nu er den oppe at køre igen, så tænkte at de var på vej tilbage.

Skriv et svar

