Skip to content

Udvidelse af garderoben

27. januar 2010

Hvad gør man hvis der ikke er plads til alt ens tøj i skabet?

Man sætter da bare endnu en garderobestang op uden for skabet, og vupti så har man udvidet sin garderobe.

Drømmen om et walk-in-closet har været undervejs længe, men i en 2-værelses lejlighed med en kæreste, er der ligesom ikke værelset nok til at inddrage det ene til et walk-in. Ihverfald ifølge min kæreste – jeg kunne sagtens få det til at gå op:-) Så jeg har måtte ty til andre løsninger for at få plads til min garderobe. Men hver gang jeg kom med et forslag, mødte jeg den velkendte kommentar fra min kæreste ” Jamen skat du har også alt for meget tøj”.  Men denne gang lykkes det at finde et kompromis. Først forhandlede jeg med kæreste om et nyt skab, men budgettet var vist ikke lige til det. Så det blev en budgetvenlig udvidelse af min garderobe til blot 30 kr.

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. 27. januar 2010 14:04

    Hehe, det er ret smart..
    Drømmer også om et walk-in tøjskab..

    • fashionest permalink
      28. januar 2010 14:42

      Ja ikke:-)
      Tror det er alle pigers store drøm at få et walk-in closet:-)

  2. 31. januar 2010 20:36

    Godt tip! Tror heller ikke walk-in skabet bliver en realitet for mig de næste par år, men så er det godt med fikse ideer…

    • fashionest permalink
      2. februar 2010 11:04

      Ja et walk-in er desværre nok ikke en realitet før man bliver ældre. Men så må man lave den SU-venlige løsning, som min far ville kalde det:-)

Skriv et svar

