Skip to content

Uglen

24. januar 2010

Ligesom så mange andre bloggere faldt jeg også for ugle halskæden fra Ebay efter, at jeg så den på buytheway bloggen. Imens jeg har været i København er der endelig kommet og jeg kunne pakke den ud her i eftermiddags.

Halskæden er fin i virkeligheden, og lidt humoristisk med de kæmpe øjne. Tænker den vil blive en god erstatning til Stine Goya halskæden, og hvis jeg bliver træt af den om et par måneder, så har den ikke kostet mere end 30 kr – så pyt  med det:-)

God søndag.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 24. januar 2010 20:21

    Jeg har netop også lige bestilt ugle halskæden.
    Den ser rigtig fin ud på billedet..

  2. fashionest permalink
    24. januar 2010 21:05

    God ide – den er rigtig fin i virkeligheden, så glæd dig:-)

Skriv et svar

