Skip to content

2*Lørdags-outfit

24. januar 2010

Efter lang tid væk fra nettet vender jeg nu tilbage… med 2* lørdagsoutfit.

Den ukendte person på billedet sammen med mig er min veninde Astrid:-) Vi havde egentlig planlagt en tur ud i nattelivet for at drikke drinks iført fancy kjoler og høje hæle, men nogle gange er man bare ikke i kjole-humør… men i et casual festligt humør:-)


Astrid: “Little Black Dress”-Tee Urban Outfitters, nederdel H&M, leggins Monki, sko Zara. Katrine: Top Monki, nederdel Urban Outfitters, strømpebukser H&M, sko InWear.

God søndag:-)

Katrine

4 kommentarer leave one →
  1. 24. januar 2010 14:24

    Jeg kan rigtig godt lide din “Little Black Dress?

  2. 24. januar 2010 18:49

    Hej,
    Hvor er din Little Black Dress købt henne? Og hvornår?

  3. fashionest permalink
    24. januar 2010 19:13

    Hey, den er købt i Urban Outfitters (KBH) i lørdags:-)

  4. 25. januar 2010 16:40

    Tak for svaret..
    Hvad var prisen for den?
    Skal først til københavn den anden weekend i februar, så håber jeg at der er nogen tilbage..

Skriv et svar

