Skip to content

Maxi dress #1

23. januar 2010

Jeg fandt denne maxi dress på Lauren Conrad…


Maxi dress – kan købes på The trend boutique

Jeg holder øjne og ører åbne for en maxi dress. Jeg er vild med dem, og vil gerne have flere i min garderobe, så nu er jeg på udkig efter én. Jeg ved ikke, om det er fordi, Lauren Conrad bærer kjolen, men den ser bare så flot ud! Jeg er specielt vild med bryststykket, altså overdelen – den er så feminin og åben uden at være vulgær. Farver er lige noget for mig – den tyrkise er så klar og fængende:-) Flot, flot, flot!

Tina

No comments yet

Skriv et svar

