Skip to content

Nivea Beauté Calcium Power Lily Gloss

21. januar 2010

Min absolut yndlingsneglelak.

Man kan sige meget om neglelak. Der findes et væld af mærker, farver og tendenserne ændrer sig hele tiden. Derfor er det med at holde fast, hvis man finder en god kvalitet og en rigtig farve. Typisk er de forskellige farver ikke mere end en sæson i butikkerne, og så er det træls, hvis det er ens yndlings. Denne her er over et år siden, men alligevel kunne min lillesøster finde den for nylig i Risskov – så nu har jeg 2 og det er perfekt, når det er min yndlingsfarve og jeg er ved at løbe tør.

Jeg har prøvet mange forskellige mærker, men ingen, ikke engang Chanel’s holder bedre end den. Så den kan absolut anbefales:-)

Cille

7 kommentarer leave one →
  1. fashionest permalink
    21. januar 2010 21:27

    Det er også min yndlingsneglelak:-) Vi må holde øje med nye farver fra Nivea – kvaliteten er nemlig sublim! Hvis der er flere, skal søs lige sige det til mig!!! :-)

    Tina

  2. 21. januar 2010 21:49

    Lily Gloss kan altid findes i min Veri-Kvickly i Risskov! Jeg skal selv snart have købt en ny, da min er ved at være tom, og mine tæer trænger til lidt sommerkulør… AHHH:-)

    • fashionest permalink
      22. januar 2010 09:48

      Hej Z.
      Det kan være du lige skulle købe en med til Tina så:-)
      Jeg trænger også til lidt sommerkulør, så tror vist også at jeg vil pryde mine tæer med denne fine farve.
      /Cille

  3. Pil permalink
    23. januar 2010 11:20

    Hej Tina.
    Der er stadigvæk en masse. Du siger bare til..

    /Pil

    • fashionest permalink
      23. januar 2010 16:01

      Hejsa Pil

      En masse! Nam:-) Hvor er det?

      Tina

  4. Pil permalink
    23. januar 2010 20:15

    Kvickly i Veri Centeret i Risskov. Dér hvor der er hårprodukter, etc. er der en stand med Nivea makeup produkter og dér er den.

    /Pil

    • fashionest permalink
      23. januar 2010 20:43

      Hejsa Pil

      Takker! Så er jeg dén, der er på vej til Risskov en af dagene:-) Hav en dejlig aften.

      Tina

Skriv et svar

