Skip to content

Bllack Noir med nitter

21. januar 2010

Disse lækre bukser kunne jeg ikke få ud af hovedet, så nu er de kommet med mig hjem:-)

Bukser Bllack Noir

Jeg glæder mig så meget til at have dem på! Det er som om, billedet ikke gør bukserne justice – så et outfitbillede kommer en af dagene. De skal faktisk ses live:-) Sådan gør de sig bedst. 

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. kia permalink
    27. marts 2010 16:59

    Jeg har ledt efter disse bukser lige siden tine havde dem på i x-factor… men kan ikke finde dem nogen steder. Hvor har du købt dem?

    vh Kia

    • fashionest permalink*
      27. marts 2010 18:50

      Hejsa Kia

      Jeg har købt mine i FF2, og jeg ved, at man også kan få dem i Mermaids. Håber, du får fat i dem!

      Tina

Skriv et svar

