Skip to content

Tørklædekrog til garderoben

20. januar 2010

Lige et garderobe tip herfra.

Jeg lider evigt og altid over min enorme garderobe, både hvad gælder mit tøj og mine tørklæder. Det ene problem må dog forblive uløst indtil videre, men jeg har fundet et godt tip til at få styr på alle mine tørklæder, så de ikke ligger krøllet sammen i skabet eller overbugner på mine knager i entreen.

Jeg er faldet over denne her tørklædekrog. Med denne her krog kan alle min tørklæde og halstørklæder samles i krogen uden at blive krøllet for meget og desuden kan de hænge enten i min garderobe eller i entreen uden at fylde for jakkerne. Lige hvad jeg manglede og en ting der hjælper på roddet i hverdagen :-)

Køb tørklædekrogen her.

Cille

5 kommentarer leave one →
  1. Aprikots permalink
    20. januar 2010 09:38

    Jeg bruger sådan en her fra Ikea. Den er meget anvendelig, da jeg har omkring 100 forskellige tørklæder :-)

    http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70108912

  2. 20. januar 2010 15:31

    Cille den er jo helt fantastisk!!! Og den koster jo ingenting – tror fluks jeg skal købe mig et par stykker, tak for det gode tip :)

  3. fashionest permalink
    20. januar 2010 20:16

    Aprikots: Den er også fin, kan godt forstå at den er handy hvis du har 100 tørklæder:-)

    Cæcilie: Ja den er fantastisk – tror også min kæreste er glad for at jeg fandt den, så mine halstørklæder ikke angriber ham hver gang han tager en jakke ude i gardeoben.
    /Cille

  4. 23. januar 2010 16:44

    Wow perfekt opfindelse. :)
    Sådanne nogle tror jeg lige at jeg skal have fat i. :) Ret smart..

  5. 27. januar 2010 15:01

    Smart tingest. Jeg har dog lidt for mange tørklæder, så jeg tror også, at den fra IKEA er bedre til mig. Men tak for tippet. :o)

Skriv et svar

