Skip to content

Træ og blomster pryder halsen

19. januar 2010


Halskæde Asos

Jeg kunne lige forestille mig denne halskæde oven på en lækker silkeskjorte! En god kombination af to forskellige stilarter. Prisen er 136 kroner, så hvis man lige har sådan en slat i overskud på kortet, kan man jo tjekke halskæden ud på asos… og lade træ og blomster pryde halsen:-) 

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 24. januar 2010 16:39

    Kan lige sætte mig ind i den sammensætning du nævner! Aaaah… det bliver nu rart når det bliver sommer – kunne forestille mig hvor godt det ville fungere i solskin :D

    http://www.blogalahelene.blogspot.com

  2. fashionest permalink
    24. januar 2010 19:22

    Hejsa Helene

    Jeg er helt på din side:-) Sommer og solskin – vi er på vej mod de varme årstider!

    Tina

Skriv et svar

