Skip to content

Grå smock kjole fra Topshop

19. januar 2010

Beklager de 2 dages stilhed fra min side, men havde lige en 12 timers eksamen der skulle overståes. Men nu har jeg lidt ferie inden mit næste semester starter, så jeg skal nok berige jer med en masse indlæg;-)

Forleden modtog jeg denne tunika kjole fra Topshop. Tænker at kjolen kan styles med en af mine oversize cardigans, et par grove strømpebukser og mine Gardenia støvler, men kjolen vil også være fantastisk til sommer med bare ben og et par sandaler.

Kjolen kommer slet ikke ordentligt til udtryk på billedet, så i må have et outfitbillede tilgode med denne her kjole – jeg vender snarest tilbage med et.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

