Skip to content

Sort pencil skirt wanted!

18. januar 2010


Pencil skirt Christian Dior

Jeg har efterhånden ledt efter et sort pencil skirt i evigheder, uden held (altså ikke det fremviste fra Dior – det er flot men alt for dyrt:-)) De fleste pencil skirts, jeg er faldet over, er i dét der skinnende sorte “jakkesætspolyester”, og det vil jeg for alt i verden undgå:-) Er der nogle bud på, hvor i Århus jeg kunne finde ét sort pencil skirt?

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 19. januar 2010 08:21

    Det er rigtig fint, men tror sagtens du ville kunne finde noget lignende til en billigere penge :)

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

    • fashionest permalink
      21. januar 2010 17:54

      Hey Christina

      Du har helt ret! Må bare ud at lede:-)

      Tina

  2. Pil permalink
    19. januar 2010 20:07

    hvad med zara? har også set én i flying a.

  3. fashionest permalink
    19. januar 2010 21:25

    Hejsa Pil

    Zara og Flying A må jeg vist lige aflægge et visit:-)

    Tina

Skriv et svar

