Skip to content

Inspiration

16. januar 2010

Jeg mangler virkelig inspiration for tiden. Jeg tror det er en kombination af alt det udsalg der er alle vejne, som ligner en stor rodebutik og de manglende forårsvarer.

Derfor går jeg på jagt efter inspiration på sider såsom lookbook.nu, der indeholder et væld af billeder fra over hele verden.

Jeg har udvalgt et par favoritter:


Kilde: www.lookbook.nu

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 20. januar 2010 16:51

    Wauw, elsker især den øverste piges skjorte og look. So cool.
    Hype!

    • fashionest permalink
      20. januar 2010 20:18

      Hej Charlotte.
      Ja er skjorten ikke FAB, den er fra Zara – jeg tror vist lige at jeg ved hvor jeg skal hen imorgen:-)

Skriv et svar

