Skip to content

Stine Goya Lagersalg

14. januar 2010

YES, YES og endnu mere YES!


Kilde: Style Intuition

I næste uge holder Stine Goya Lagersalg i København, og denne gang gør det mig glad. Fordi der er altid fyldt med lagersalg i København, men aldrig i Århus, så jeg bliver altid irreteret når de andre bloggere glæder sig over de næstkommende lagersalg.

Men denne her gang er jeg glad, og derfor deler jeg det med jer, fordi jeg skal til København i næste uge med min kæreste, så jeg ved vist lige hvor jeg skal hen. Nu mangler jeg bare at overtale kæresten:-)

Cille

No comments yet

Skriv et svar

