Skip to content

Så scorede jeg halstørklædet, jeg havde sukket efter:-)

9. januar 2010


Halstørklæde Margit Brandt

Jeg har gået og været vild med dette halstørklæde fra Margit Brandt, men jeg synes 500 kroner var for meget at give for det. Det blev efter nogen tid udsolgt – forståeligt nok! Forleden spurgte Cille mig så, om jeg stadig ville have det… Og ja! Den dejlige skat havde forsøgt at bestille det hjem til mig fra Magasin, og det lykkedes:-) Surprise! Og så til halv pris – nam. Så nu er det mit. Takker, Cille! Hvor er det dejligt at have en veninde, der kender én så godt, at hun bestiller noget hjem til én, selvom man ikke har bedt om det:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

