Skip to content

Et lille tip om parfume…

7. januar 2010

Jeg bruger parfume for at dufte dejligt, og dét er der sikkert også mange af jer, der gør. Jeg vil dog gerne undgå at få parfume på min hud – jeg tror ikke den i længen har godt af det. Så jeg har fundet mig et alternativ. I stedet for at sprøjte parfume på huden, sprøjter jeg det i håret. Det har den samme effekt, men jeg undgår bare en irriteret hud. Man kunne endda påstå, at det har sine fordele at komme parfumen i håret… for når jeg render rundt og svinger med håret, så svinger jeg også lige parfumen en tur:-)

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. camilla permalink
    7. januar 2010 16:34

    det må du endelig ikke gøre! det udtørre og knækker håret! men der findes parfumer som er lavet specielt til at putte i håret, heldigvis

  2. Charlotte permalink
    7. januar 2010 18:33

    Ja; tror heller ikke det er sundere at putte i håret. Det trænger ind i håret og kan dermed trænge ned i din hovedbund og ned til de blodkar. Vupti du har parfume i blodet. Not healthy. Alternativt kan man bruge økologiske æstetiske olier på huden. Så kan man også undgå div. allergifremkaldende stoffer (hvis man finder frem til de rigtige olier selvfølgelig)

    Super lækker blog forresten :)

  3. Nick permalink
    8. januar 2010 16:19

    Det der er farligt ved det, er at der er alkohol i de fleste parfumer og det har en meget udtørrende og skadelig effekt på hår og hårrødder.. Men kan godt se hvorfor ideen fangede dig :)

  4. fashionest permalink
    8. januar 2010 16:44

    Hejsa Camilla, Charlotte og Nick

    Sikke et lorteråd jeg er kommet med – skal læses med hulkende stemme:-D Mit hår har endnu ikke taget skade, og håber ikke det gør:-/
    Tak for jeres kommentarer – altid godt med en ny vinkel!

    Tina

Skriv et svar

