Skip to content

Udsalgskup i Sui Nui

2. januar 2010

Udsalget begyndte idag i FF2, Sui Nui, Pede & Stoffer og Ganni – jeg var afsted med min mor.

Fandt denne lækre cashmere cardigan fra Custommade til halv pris – haps!

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. Dedree permalink
    17. januar 2010 14:45

    Hvor er den fin! (: Elsker den lille sløjfe-detalje

    .. den bøjle den hænger på ligner utroligt meget lige det jeg leder efter. Har du nogen idé om hvor du har købt den, eller hvor man kan købe noget lignende? (:

    • fashionest permalink
      19. januar 2010 08:01

      Hej Dedree.
      Ja sløjfen sætter lige prikken over i’et:-)
      Bøjlen er fra mit arbejde, og desværre ikke nogen der er til salg. Jeg har selv haft svært ved at finde gode bøjler, men nogle gange skal man bare spørge i butikker om de har nogle ekstra man kunne få. Håber du finder dem:-)

Skriv et svar

