Skip to content

Jurlique calendula creme fås billigt på strawberrynet!

2. januar 2010

Jurlique calendula creme er min yndlingscreme! Både Katrine, Cille og jeg bruger den faktisk.

Cremen er et mirakelmiddel uden overdrivelse. Om vinteren får jeg små krostknopper, men hvis jeg bruger calendula cremen i kombination med fugtighedsmasken fra Dr. Hauschka går knopperne væk, og jeg er glad!:-) Hvis man ikke har tendens til tør hud, er den også fantastisk. Jeg bruger faktisk Jurlique calendula creme hele året, da den er så god ved huden. Cremen er uden parabener – nam nam:-)
I butikkerne (Magasin og Naturskøn) koster Jurlique calendula creme 125 ml 460 kroner, hvilket egentlig er mange penge, men cremen kan fås på strawberrynet for 349 kroner, og så er der endda gratis fragt. Det er da nogle penge at spare! Så jeg har bestilt cremen og venter spændt på, at den kommer til mig:-)

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Bente permalink
    14. februar 2010 10:34

    Hej,

    Fint tip med Calendula Cremen – men lægger de ikke moms og told oveni, når cremen kommer til DK? Fordi så bliver prisen jo den samme som her i DK.

    Mange hilsner
    Bente

    • fashionest permalink
      14. februar 2010 11:54

      Hejsa Bente

      Jeg har aldrig oplevet, at der er blevet lagt noget oveni. For du har ret – så ender det med at koste det samme. Så billig er den, og det er jo bare lækkert for os, der er vilde med calendula:-)
      Hav en dejlig søndag.

      Tina

Skriv et svar

