Skip to content

De bedste køb i 2009

31. december 2009

Cille:

Gulvlangkjole købt på Portobello Road Market i London: Denne kjole er FAB. Jeg elsker gulvlange kjoler! Denne brugte jeg hele sommeren hvad enten det var dans i byen eller hygge med veninderne på stranden- det bedste er endda at den ingenting kostede, den var et fund på et market. I like.

Stine Goya Halskæde: En uundværlig accessorize i min garderobe – hvordan har jeg levet uden?

Zara Blazer: En klassiker, men absolut også et item som har ændret min stil lidt og mulighederne i min garderobe. En blazer må siges at være et musthave item i ethvert skab.

Kædetaske købt på Ebay: I min uopfyldelige drøm om en 2.55 Chanel fandt jeg denne fine taske på Ebay i foråret og den har været en tro følgesvend lige siden. Men drømmen om Chanel tasken lever videre…

Rika Starbag i stor størrrelse: Købt i Januar og har uden tvivl været en investering. Til gengæld har jeg brugt den hver uge mindst 5 gange om ugen lige siden – så de 5000,- divideret med 255 dage (51 uger med 5 dage hvor den er anvendt) betyder at den har kostet mig 19,6 ,- pr. dag – Fantastisk billigt:-)

Katrine:

2* Designers Remix kjoler: Der er ikke så meget andet at sige om dem, end at de er fantastiske – de har nogle fede snit, er lavet af det lækreste materiale og jeg fik dem til kup-pris:-)

Blondebluse fra Dansk: De vidunderlige blonder fangede mig ved første øjekast. Det er en meget speciel bluse, men jeg elsker, når man skiller sig ud fra diverse basis-toppe og cardigans:-)

Perle og pailletbluse fra TopShop: Jeg elsker perler og pailletter… Så denne  bluse er en sand vinder i mine øjne, den er FAB til en tur på café med veninderne.

Tørklæde købt i Hong Kong: Jeg fandt dette fantastiske tørklæde i en lille butik i HK. Senere har jeg dog spottet, at LC også har det på i et afsnit af The Hills. Sjovt:-)

Vintage taske fra Ebay: Der er mange fund, at gøre sig på Ebay – og det er tilmed ganske sjovt samtidigt:-) Jeg har været utrolig glad for denne lille sag, som er fantastisk at smide over skulderen… Nam nam. 

Tina:

Gul swing coat River Island: Den er jo et strejf af solens stråler:-) Jeg er i hvert fald rigtig glad for den! Jeg er vild med stærke farver, og det kan man vist ikke komme uden om, at denne jakke repræsenterer.

Fjer Châpeau Claudette: Jeg synes, det er sjovt at pynte sig med tilbehør i alle afskygninger. Det må dog gerne se eksklusivt ud, hvilket jeg synes denne fjer gør. Jeg kan have det mest simple outfit på, og når jeg smider fjeren på hovedet, sidder den bare i skabet!:-)

Grøn taske købt på ebay: Lidt lækkert at kaste over skulderen er ikke at fornægte:-) Tasken er quilted ruskind, som adskiller sig fra mine andre tasker i almindeligt glat skind. Jeg fik den for en fantaktsisk pris, nemlig omkring  150 kroner – jeg tror det var fordi, den er en vild grøn farve, og det er der måske ikke så meget rift om… men det er der i min verden:-) Så haps, du er min!

Paillethat H&M: Denne hat har jeg simpelthen båret så mange sommerdage, og jeg er sikker på, at den kommer på hovedet igen til sommer. Den er bare fra H&M og har kostet under 100 kroner Det er da en billig succes!

Sort og hvid plaid coat: Denne sag er som sendt fra himlen:-) Den giver mig sådan en lækker følelse, da jeg synes, den er så eksklusiv og unik. Lige så snart foråret står for døren, så kaster jeg jakken over mig, og bevæger mig glad ud i Århus’ gader:-)

Rigtigt godt nytår til alle jer – alle vores dejlige læsere! Vi glæder os til at skrives ved i det nye år 2010:-) Happy new year!

FashioNest – Cille, Katrine & Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Ann Cathrine permalink
    31. december 2009 10:19

    Hvor køber man Stine Goya halskæden?

    • fashionest permalink
      31. december 2009 13:26

      På youheshe.com:-)

Skriv et svar

