Skip to content

Jagten på nytårskjolen #6 – hvad har jeg i mit skab?

30. december 2009

Sidste del af “Jagten på nytårskjolen” ender i mit skab. Jeg er kommet til konklusionen, at jeg må spare lidt og derfor skal min nytårskjole findes i mit skab og jeg er i tvivl og kan godt bruge lidt hjælp.

Der er følgende muligheder:

Zara Kjole, Topshop Unique Kjole og Dansk Kjole.

Jeg kan ikke andet end at gøre godt med hvad jeg allerede har i skabet – hvad skal jeg vælge?

Cille

13 kommentarer leave one →
  1. Mette permalink
    30. december 2009 07:31

    Jeg vil helt klart vælge Zara kjolen. :)

  2. fashionest permalink
    30. december 2009 07:49

    Nr. 2 fra TopShop. Den er FAB:-) Wuhuuu, det blir en sjov fest…
    Katrine

  3. mimi permalink
    30. december 2009 09:05

    Og jeg vælger nr. 3 fra Dansk :)
    den klæder dig bedst

  4. Thesbabe permalink
    30. december 2009 09:23

    Den første :)

  5. 30. december 2009 10:34

    Jeg gør vist ikke valget meget nemmere ved at foreslå den tredje. Jeg synes, du er rigtig fin i tubekjoler:-)

    Hav en god nytårsaften alle 3:-)

    De kærligste hilsner fra Jeanette.

  6. simone permalink
    30. december 2009 10:35

    kjolen fra zara ligner noget i den stil, som jeg har været ude efter (uden held)! så den ville jeg klart vælge ;)
    godt nytår!

  7. Mette permalink
    30. december 2009 13:44

    Uden tvivl Zara kjolen!!! -med et par stiletter og neyloner i stedet for leggins, masser af glitter på øjnene og så er du klar til 10’ernes begyndelse :) Have fun!

  8. 30. december 2009 16:05

    Enten Zara kjolen eller Topshop.. hmm.. ej jeg siger Zara kjolen. Den er der mest knald på :D Rigtig godt nytår til jer alle 3!

  9. fashionest permalink
    30. december 2009 18:08

    Tak for alle de dejlige kommentarer. Der er vist flertal for Zara kjolen blandt jer. Jeg er dog stadig i tvivl, så tror jeg må se hvad humøret er til imorgen – glitter eller ikke glitter.
    Cille

  10. Lela Bim permalink
    30. december 2009 21:03

    Hej Cille.
    Jeg er helt tosse med nr. 2 topshop kjolen, den er super fin og ér super flot til dig!
    God Nytår!
    Lela Bim

    • fashionest permalink
      30. december 2009 22:00

      Uhh der er tæt opgør nu med Lela Bim og Charlotte’s stemmer på Topshop kjolen.
      Lela Bim vi ses i det nye år:-)
      Cille

  11. 30. december 2009 21:05

    Topshop kjolen peppet op med nogle lækre accessories/smykker etc.

  12. sophie permalink
    30. december 2009 23:53

    helt klart den første (den fra zara) den klæder dig bedst og er mest festlig.

Skriv et svar

